Новини |
Tweet |
Відбулася презентація освітнього серіалу про діджитал-маркетинг |
|
---|---|
11 вересня 2020 року відбулася презентація нового оглядового освітнього серіалу про діджитал-маркетинг для школярів і студентів. Серіал – спільний проєкт Міністерства цифрової трансформації України спільно з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, знятий участю GoIT, Netpeak, Vintage та при підтримці бренду GoITeens. Освітній серіал розповідає, як користуватися сучасними інструментами digital-маркетингу для старту власного бізнесу. На прикладі проєкту двох стартаперів ви побачите, для чого потрібно описувати цільову аудиторію, як створювати свій перший сайт без коду, налаштуєте систему отримання заявок, запустите 2 рекламні кампанії в Instagram та Google, а також навчитесь аналізувати отримані результати. У презентації освітнього серіалу взяли участь: заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан, проректори КНУ Олександр Рожко й Петро Бех, директор Центру інноваційного розвитку КНУ Світлана Березіна, доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу економічного факультету КНУ Андрій Длігач, директор з маркетингу GoIT Вадим Гончаров.
Заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан підкреслила, що діджитал маркетинг – головний трендмейкер сучасності. «Digital-маркетолог, product manager, UX/UI дизайнер, фронтенд-розробник, бекенд-розробник, аналітик, PPC-спеціаліст, таргетолог, PR-ник, контент-мейкер, SMM-спеціаліст, бренд-стратег, копірайтер, арт-директор, SEO-спеціаліст – це професії майбутнього, що будуть затребувані найближчим часом. Фахівців, які б задовольняли попит українського ринку – замало. І це є значною проблемою, яку необхідно вирішувати просто зараз», – сказала вона.
Проректор з перспективного розвитку КНУ Олександр Рожко зауважив, що, щоб бути провідним і потужним закладом вищої освіти, потрібно відповідати сучасним викликам, у тому числі цифровізації. «Спостерігаючи за успіхами Мінцифри, ми не могли залишитись осторонь і захотіли взяти активну участь у створенні освітніх серіалів», – підкреслив проректор. Директор Центру інноваційного розвитку КНУ Світлана Березіна розповіла, що в Університеті докладають усіх зусиль, щоб у навчальних програмах різних спеціальностей були включені інструменти, які використовуються в діджитал-маркетингу. «Ми з радістю і інтересом пішли у новий проєкт – створення освітнього серіалу, адже цифрова трансформація – це переосмислення підходу і до освітнього процесу», - зауважила вона. Директор з маркетингу GoIT Вадим Гончаров зазначив, що діджитал стрімко розвивається – додаються нові канали та інструменти, яких ще не було пів року назад. «Завжди є попит у нових спеціалізованих знаннях. Але без фундаментальних знань, без широкого світогляду, дуже складно розвиватися», – заявив Вадим Гончаров. Андрій Длігач звернув увагу на те, що новий освітній серіал відрізняються його від інших курсів на тему діджитал-маркетингу: «Окрім того, що серіал – дуже яскравий, він ще й практичний. В рамках цього курсу ви зможете пройти весь той шлях, який необхідний, щоб опанувати цю спеціальність і запустити власний стартап в цифровій сфері», – зауважив Андрій Длігач. Безкоштовно подивитися оглядовий освітній серіал «Діджитал-маркетинг для школярів та студентів» можна за посиланням: https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-marketing?fbclid=iwar3lsehdyo_2qi9usc88pq_ltkko464fwuloibsx_sbqds1nygjfm8b4-ms
|
© Всі права захищені 1995-2024