Новини |
Tweet |
У КНУ відбувся тренінг «Створення кейсів як метод підвищення якості вищої освіти» |
|
---|---|
В рамках проєкту «Цифровий університет. Університет у смартфоні» з метою освоєння інструментів платформи дистанційної освіти 10 вересня 2020 року відбувся тренінг на тему: «Створення кейсів як метод підвищення якості вищої освіти». На тренінгу було розглянуто міжнародний досвід створення та використання кейсів для студентів, а саме:
Тренер – міжнародний експерт з case-study Камал Дадашев, радник Віце-президента Державної нафтової компанії Азербайджанської Республіки “SOCAR”, професор Азербайджанського державного економічного університету, Женевської бізнес-школи (Швейцарія), Бакінської вищої школи нафти, Женевської бізнес-школи (Казахстан). Захід відбувся у змішаному форматі, офлайн і онлайн, у Центрі інноваційного розвитку. На тренінгу були присутні представники таких структурних підрозділів Університету: трьох інститутів – філології, права, післядипломної освіти, шести факультетів – психології, соціології, інформаційних технологій, географічного, історичного, філософського, а також підготовчого відділення і кафедри фізичного виховання та спорту.
Використання кейс-методу також здобуло широке поширення у педагогіці, медицині, юриспруденції, математиці, культурології та політології. Директорка Центру інноваційного розвитку Світлана Березіна зазначила: «Адміністрація Університету докладає всіх зусиль для того, щоб професорсько-викладацький склад мав змогу обмінюватися досвідом з міжнародною спільнотою щодо використання case-study, або методу реальних ситуацій, в освітній діяльності, що ефективно застосовується у провідних ЗВО. Метою проведення таких тренінгів є підвищення якості освітніх послуг». Відомо, що використання методу кейсів стало поширеним явищем у різних царинах: політології, юриспруденції, педагогіці, медицині, та особливо – в економіці. Міжнародний експерт Камал Дадашев яскраво презентував власний досвід створення та застосування кейсів на практиці. Світова практика свідчить, що використання кейсів впливає на: здатність до аналізу і діагностики проблем, вміння чітко формулювати і висловлювати свою позицію, дискутувати, сприймати й оцінювати інформацію, яка надходить у вербальній і невербальній формах.
Зауважимо, що це перша зустріч із серії тренінгів з використання case-study, що проходитимуть на платформі дистанційної освіти “KNU Education Online”. Пресцентр |
© Всі права захищені 1995-2024