Новини

 

На вістрі сучасних медіа тенденцій: 10 років кафедрі мультимедійних технологій і медіадизайну Інституту журналістики

24.04.2019

Дизайн та письменництво, архітектоніка та фотографія, мультимедіа та історія – все це об’єднала в собі кафедра мультимедійних технологій і медіадизайну Інституту журналістики. За 10 років свого існування вона стала платформою для навчання медіадизайну, застосування мультимедійних технологій в професійній діяльності та фаховій освіті майбутніх журналістів, видавців, рекламістів, фахівців кіно-, фото- та телемистецтва, медіапродюсингу.

 

І хоча кафедра не є випусковою, та майже всі випускники Інституту журналістики останніх років мають у своїх додатках до диплому кредити з дисциплін, які викладаються викладачами кафедри. А ще студенти чудово знають, що для того, щоб писати бакалаврську чи магістерську роботу під керівництвом викладачів кафедри мультимедійних технологій і медіадизайну в чергу треба ставати ще на початку третього курсу. 

 

Чому це так? Ми запитали у завідувачки кафедри, докторки наук Вікторії Шевченко:

Знання не дають – їх беруть, а ми максимально цей процес оптимізуємо тому і маємо черги на керування кваліфікаційними роботами і переповнені групи вибіркових дисциплін. А ще на кафедрі панує дружня атмосфера, невимушеність, легкість у професійному спілкуванні. Наш колектив в Інституті журналістики називають «кафедрою друзів». Це дійсно так. У нас зібрались справжні друзі, об’єднані цікавою і улюбленою роботою, фаховістю, бажанням вчитись і передавати свої знання, повагою до студентів і вмінням спілкуватись із ними.

 

У чому секрет популярності вибіркових дисциплін вашої кафедри?

Перш за все, це дисципліни, які формують у фахівця-медійника навички та знання з особливостей функціонування медіа на різних платформах, роботи у сучасних редакціях; розуміння взаємодії аудіо, відео, вербального та візуального контенту, кросмедійнійності подачі інформації; сприяють оволодінню мультимедійними технологіями, техніками ефективної візуалізації, подачі та донесення інформації до цільової аудиторії. Більш детальніше з переліком курсів за вибором можна ознайомитися на сайті нашої кафедри.

 

Ваша кафедра має магістерський напрям, розкажіть про нього.

У минулому році був перший набір на магістратуру за освітньою програмою «Цифрові медіа». Цю програму ми дуже ретельно готували. Вона має практичне спрямування і орієнтована на підготовку мультимедійного журналіста та редактора. Адже якісна фахова освіта журналіста, обізнаного у мультимедійних технологіях і медіадизайні – це важливий складник ефективної професіограми майбутнього успішного медійника.

 

А чи реально навчатись у вашій магістратурі випускникам з інших спеціальностей?

Я не бачу в цьому жодної проблеми. Свого часу я закінчувала факультет кібернетики, а сьогодні працюю в Інституті журналістики. Достатньо просто хотіти вчитися, а ми допоможемо.

 

6 квітня 2019 року кафедра мультимедійних технологій і медіадизайну святкувала свій перший десятилітній ювілей. Цій даті  протягом квітня було присвячено декілька заходів. 18 квітня відбувся круглий стіл щодо проблем новітніх медіа, у ході якого до дискусії за допомогою скайп-конференції долучалися вчені зі США, Польщі та інших країн. А магістри першого року навчання провели низку фахових майстер-класів для студентів молодших курсів та усіх охочих з найбільш топових тем, пов’язаних з сучасними тенденціями у медіагалузі.

 

Довідково: Кафедра мультимедійних технологій і медіадизайну Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка заснована 6 квітня 2009 року, є профільною з викладання мультимедійних технологій і медіадизайну, наукових досліджень візуальних комунікацій, кросмедійної журналістики, цифрових медіа. Викладачі кафедри забезпечують викладання дисциплін, пов’язаних із розвитком інтернет-технологій та програм для роботи з мультимедійним і графічним контентом. Кафедра є провідним науково-навчальним осередком журналістської освіти України. нині на кафедрі працює 13 кандидатів й докторів наук, фахівців із мультимедійних технологій, цифрових медіа та дизайну, а також 13 журналістів-практиків, задіяних у практичній підготовці майбутніх фахівців.

 

За матеріалами Інституту журналістики

Центр комунікацій

Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2024